Avizier

Avizier

Anunț privind desfășurarea activităților administrative la Facultatea de Drept în perioada 11-31 martie 2020

Având în vedere suspendarea activităților didactice la nivelul Facultății de Drept în perioada 11-31 martie 2020, ca urmare a situației epidemiologice actuale, vă informăm că activitățile administrative care presupun relația cu publicul se vor restrânge, urmând a se desfășura, în fiecare zi (luni-vineri), numai în intervalul orar 12.00-13.00.

Toate solicitările de natură administrativă vor fi transmise prin e-mail la adresa ori - pentru cadrele didactice și studenții Facultății de Drept – doamnelor secretare de an la adresele de e-mail disponibile pe site-ul Facultății: https://drept.unibuc.ro/Secretariat-s19-ro.htm. Vă rugăm să nu insistați în rezolvarea solicitărilor (depuneri, eliberări de acte etc.) în afara programului de lucru mai sus precizat.


Conducerea Facultății de Drept  


Data publicării: 12.03.2020

« înapoi