Avizier

Avizier

Programul cu publicul pe perioada stării de alertă

Pe perioada stării de alertă, începând cu data de 15 mai,  activitățile administrative care presupun relația cu publicul se vor desfășura de luni până joi, între orele 12-15, iar vinerea în intervalul orar 12-13:30.

În acest sens, toate solicitările de natură administrativă vor fi transmise în prealabil prin e-mail la adresa  unibuc.ro ori - pentru cadrele didactice și studenții Facultății de Drept – doamnelor secretare de an la adresele de e-mail disponibile pe site-ul Facultății: https://drept. unibuc.ro/Secretariat-s19-ro. htm. Prezentarea la Facultate se va face doar în acele situații în care informațiile ori documentele nu pot fi comunicate în format electronic, urmând a fi respectate regulile de distanțare socială prevăzute de actele normative în vigoare.

Vă rugăm să nu insistați în rezolvarea solicitărilor (depuneri, eliberări de acte etc.) în afara programului de lucru mai sus precizat.
 

Conducerea Facultății de Drept  


Data publicării: 16.05.2020

« înapoi